Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених тампони на стаб. щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Djalev Покажи съобщение
    На всеки различно ли е или по размера на двигатела, за нашите 1.8 колко е ?
    Измери си я колега. Завърти волана в някоя посока до край и си я измери там до биалетката размера на цялата щанга е еднакъв.

    П.С. Аз сложих тампони на SuperPro. Нено ми ги беше пратил преди 3, 4 седмици, но днес им дойде реда чак. Така, че и от него можете да си поръчате.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      И като стана въпрос за размера на щангата до колко то си спомням няма значение дали в края или посредата да измериш , пък да проверя дали не е износена знам ли ?
      алфа 156 1.9 JTD '99

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jicata Покажи съобщение
        И като стана въпрос за размера на щангата до колко то си спомням няма значение дали в края или посредата да измериш , пък да проверя дали не е износена знам ли ?
        Няма как да провериш дали е износена. Тя се износва под самия тампон. Моята беше само надрана от боклуците дето са влизали под тампона. Но като измерих на диаметър си беше 22мм. Има вариант ако е износена и си взел на 22мм тампон. Той по принцип е зарязан и може да му отнемеш да речем 0,5 мм от него за да стегне по-добре. Но при мен нямаше нужда.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Благодарности за изчерпателния отговор
          алфа 156 1.9 JTD '99

          Comment


          • #20
            Нещо съм се амбицирал на колата дето сглобявам в момента отзад да сложа твърда връзка вместо биалетка....предполагам че така тампоните може и да заминат по бързо, но съм твърдо решен да опитам.....като за начало - ако няма проблеми директно правя това и отпред.....ама като за начало ще покарам експериментално без тая щанга отзад че ми е любопитно......
            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:19.
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Нещо съм се амбицирал на колата дето сглобявам в момента отзад да сложа твърда връзка вместо биалетка....предполагам че така тампоните може и да заминат по бързо, но съм твърдо решен да опитам.....като за начало - ако няма проблеми директно правя това и отпред.....ама като за начало ще покарам експериментално без тая щанга отзад че ми е любопитно......
              Защо твърда връзка? Тя сега кое и е мекото? И как твърда? Нали трябва да се движи щангата? Те се движи чрез шарнира на биалетката. Като пружинира колелото какво ще стане? Ще напъва под напрежение!?!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не ми беше никак до снимки. Иначе тя сама ли сегна на мястото. Първо качто закачиш биалетките и после стегнеш тампоните тя си е точно там на мястото.

                Иначе голям филм беше. Разхлабват се магаретата, тампона на двигателя се развива, рахзлабват се болтовете от рейката преди това обаче, че тя е хваната за магаретата и не е хубаво да я дърпаш и нея на долу. Магарето се разхлабва от всякъде само без от носачите. Трябва да увисне на носачите. Друго. Махат се ламарините на ауспуга. Дето са над меката връзка. И след това се маха щангата. Абе немога да обесня подробно. За пръв път ми беше и не мога да обесня кое под ред се развива. Щото аз развивах пробвах, развивах пробвах. Общо взето много неща се развиват.

                И важното е да имаш поне още 1 човек с теб. Сам няма как да извадиш щангата. И само на подемник. На канал не става.
                браво колега и аз я правих тая манипулация само дето бях сам и на канал,който на всички останали мъки ми беше плитък,смятам се сещаш в какви празници бях изпаднал
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Защо твърда връзка? Тя сега кое и е мекото? И как твърда? Нали трябва да се движи щангата? Те се движи чрез шарнира на биалетката. Като пружинира колелото какво ще стане? Ще напъва под напрежение!?!
                  Пак ще се движи, само че няма да има това подобие на шарнир.......друго ще е.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Пак ще се движи, само че няма да има това подобие на шарнир.......друго ще е.....
                    Какво друго? То освен на ябълка няма какво друго да е?!?!
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Има поне 3 неща който могат да станат, и едното е колкото и странно да звучи пружина.....яка....с болтове в двата края.......жалко че не мога да намеря в нета снимката дето видях.....но просто придобих идея как да си го направя.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Има поне 3 неща който могат да станат, и едното е колкото и странно да звучи пружина.....яка....с болтове в двата края.......жалко че не мога да намеря в нета снимката дето видях.....но просто придобих идея как да си го направя.....
                        Брато по тази щанга вървят аксиални сили от едното колело към другото. Как пружината ще ги прeдава тея сили? Сложиш ли пружина е равносилно да махнеш щангата изобщо.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 23:13.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Брато по тази щанга вървят аксиални сили от едното колело към другото. Как пружината ще ги прeдава тея сили? Сложиш ли пружина е равносилно да махнеш щангата изобщо.
                          Като се приеме че пружината е изключително твърда и на практика няма да мръдне с повече от милиметър по дължината си дори и при най големия натиск оказан от по тънката от кутрето ми задна стаб. щанга, като същевременно може с също минимално огъване да компенсира факта че болковете я държат неподвижно към макферс и щангата......
                          Другия вариант е нещо като това на сниммката, но засега тоя с пружината ме влече повече, четох в едно форумче за един дето беше постнал и снимки - близо 3 години ги е лашкал, направил си ги е в гаража.....
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Нещо съм се амбицирал на колата дето сглобявам в момента отзад да сложа твърда връзка вместо биалетка....предполагам че така тампоните може и да заминат по бързо, но съм твърдо решен да опитам.....като за начало - ако няма проблеми директно правя това и отпред.....ама като за начало ще покарам експериментално без тая щанга отзад че ми е любопитно......
                            Както и да я направиш ще е добре,само не я махай щангата за постоянно че така по-лесно се прокъсват втулките на напречните щанги.Между другото кво стана с рязането и съответно с разпънката,че ми е интересно
                            EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                            Suzuki GSXF600 99г.
                            Bravo 1.9 8V Multijet

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                              Както и да я направиш ще е добре,само не я махай щангата за постоянно че така по-лесно се прокъсват втулките на напречните щанги.Между другото кво стана с рязането и съответно с разпънката,че ми е интересно
                              Мда, на тоя етап не мисля да я махам.......макар че и тия кирливи напречни щанги нещо ми са трън в очите с тия втулки, но засега нямам време да се занимавам с друго решение....все се чудя дали на мястото на тия тампони не могат да се побългарят някакви по приспособими и издържливи лагери......щяло да друса, ама това не ме кахъри особенно....
                              Иначе рязането върви добре, досега към 40 кила съм махнал от задницата най- вече, гледам да не съм особенно брутален, като уж оставих гредичката на която се фащат възглавничките на задните седалки, но след като видях че при спортвагона мое и без тях, ще я махам и нея.....все още ми е чудно как едни италианчета са успели да махнат 200 кила от тая кола, но аз и на 100 ще съм доволен......ще има разпънка на задните ботуши, Новачев лекичко ми я тунингова, пък и знаеш че това са си поне 5 коня отгоре......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                                Suzuki GSXF600 99г.
                                Bravo 1.9 8V Multijet

                                Comment

                                Working...
                                X